روستای سنتی فولک در کره جنوبی

تبلیغات

روستای سنتی فولک در کره جنوبی

این روستا یه روستای سنتیه..در شهرستان یونگین..
این روستای سنتی مکان دیدنیی برای توریست های کره ای و خارجیه.
و مناسب برای کسانی که میخوان فرهنگ و تاریخ کره ور از نزدیک ببینن..
تو این روستا ی سنتی خانه های سنتی کره که مربوط به سلسله جوسانه و همچنین طبقات اجتماعی مختلف از جمله دقانان.مالکان زمین به نمایش در اومده...و مناسب کسانی که خواهان دونستن فرهنگ غنی کره ای هستن..






























یک مرسم ازدواج سنتی کره ای







برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/11/20/1 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام ارتا! من مریم هستم و یه جورایی به کره وابسته ام. یعنی از بچگی هام با کره و دابل اس بزرگ شدم. الان داشتم درمورد روستاهای کره تحقیق می کردم که با وبلاگ خوشگل تو روبرو شدم. دیدم که دابل اسو هم دوست داری! من عااشق همه ی تریپل اس ها هستم. راستی من زبان کره ای رو هم مسلط هستم. اگه دوست داشتی می تونی از من کمک بگیری در این زمینه!
آها راستی یادم نره که بگم که مطلبات و وبلاگت عاااااالی!
پاسخ:ممنونم.اما پل ارتباطی؟


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.